info@traject-it.nl 015-707 55 44

Traject IT: ontstaan uit verbazing

Traject IT ontstond in 2003. En gek genoeg, uit verbazing. Verbazing over een simpel gegeven: bij bedrijven waar we over de vloer kwamen, klopte alles. De mensen, het pand, de gedrevenheid. Maar wat vaak niet klopte, was de afwerking. De puntjes op de i. We zagen mooie locaties, dure kantoorruimtes en prachtige inrichtingen. Maar we zagen ook slecht weggewerkte kabels, onhandig ingerichte werkplekken en de frustraties daarover bij medewerkers. Wij verbaasden ons daarover. En besloten daar iets aan te doen. Traject IT was geboren..

We zijn begonnen als vriendenclub die is uitgegroeid tot een familie. Een familie met de grootste klantenkring van Nederland. We zijn inmiddels met een groot team professionals, met ieder zijn eigen expertise.

Het begon allemaal toen we in 2003 onze eerste klant hielpen en zijn nu 7 dagen per week door het hele land te vinden! Nog altijd is het onze missie onze klanten geheel te ontzorgen. Vanuit ons hoofdkantoor in Nootdorp zetten we ons hier elke dag weer voor in.

Ons team bestaat uit managers, planners, projectleiders, voormannen en monteurs in alle soorten en maten en iedereen brengt een uniek perspectief met zich mee. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot de grootste binnen ons vakgebied, met een uitgebreid netwerk van dealers en leveranciers.

Aan de achterkant..

De manier waarop onze klanten ons vinden, verschilt per opdrachtgever. Dát ze ons vinden is niet zo gek, want we zijn inmiddels uitgegroeid tot de grootste speler op het gebied van kantooroptimalisatie in Nederland. Sommige opdrachtgevers vinden ons aan de ‘achterkant’: het kantoor is ingericht, de servers werken, maar medewerkers struikelen over een wirwar van kabels  en zijn ontevreden over de inrichting van hun werkplek. De schoonmakers moeten steeds om de stekkerdoos heen en juist daar hoopt het stof zich op! Wij brengen daar graag verandering in. Snel, professioneel en efficiënt.

Neem gewoon contact met ons op!

.. en aan de voorkant

Met ruim 14 jaar ervaring weten bedrijven ons inmiddels ook aan de voorkant te vinden: ze vragen ons op voorhand mee te denken over de manier waarop ze hun toekomstige kantoorruimte gaan inrichten. En dat loont. Want dat bespaart ze veel tijd, geld en moeite. Samen met die opdrachtgevers bekijken we hun facilitaire uitdagingen en stellen we de door ons bedachte oplossingen voor. We maken daarbij duidelijke afspraken en regelen het hele proces van A tot Z. Snel, gemakkelijk en efficiënt. Indien gewenst kunnen we vooraf laten zien wat we in huis hebben door een proefplaatsing te doen: we richten een werkplek volledig in en kunnen daarmee direct de voordelen van een efficiënte werkomgeving aantonen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan ergonomische monitorarmen, opbouwunits op het bureau en handige computer houders eronder.

Informeer gewoon eens naar de mogelijkheden van zo’n proefplaatsing!

Het klinkt misschien raar, maar bij Traject IT vinden wij heel veel dingen ‘normaal’. Zo vinden wij het normaal dat we alles met jou overleggen. Of dat wij in het weekend net dat tandje harder lopen zodat onze klanten zich op maandagochtend nergens meer druk over hoeven te maken. We vinden het heel normaal om met jou mee te denken en samen tot de beste oplossing te komen. Voor ons is het heel normaal om snel te schakelen: ons net iets flexibeler op te stellen dan de rest. Want jij hebt een probleem en wij kunnen het oplossen. Allemaal normaal, lijkt ons!

Onze exacte kantooruren zijn van 08.30 tot 17.00. Dat wil echter niet zeggen dat dit ook onze werktijden zijn. Nee; los van de huidige kantooruren, maken wij er juist een punt van om te werken wanneer jij jouw bureau niet nodig hebt. Zo trekken onze klanten op vrijdag de deur achter zich dicht en nemen zij op maandag gelijk plaats achter een werkplek die aansluit op hun behoeften, aan arbo-eisen voldoet en productiviteit stimuleert.

Neem gelijk contact met ons op voor de mogelijkheden of bel ons via 015-707 55 44. 

Bekijk onze video!